| Follow || Dashboard |
It's Hakim's Daughter ;D


Hello World! Im ATIYAH and Im not a good writer. ENJOY! (Y)

► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
dear 2012
30 December 2011 | 3:34 AM | 0 Sweet Cupcake
Hi people in the earth.Assalamualaikum.Seronok holiday?I bet you all have a great nice holiday right?Huhu.Kalu aku boleh join korg sume bercuti kan seronok kan?Kann?Kann?Nevermind la.As long anda semua happy :D

So talkin' about 2012,dekat dah kan?Very close right?And guess what?I''m not ready yet!Gila la x) Aku mmg tak bersedia langsung!So,next year,I'll be 16.Tua kann?Mesti lagi byk subjek nk blaja kann?Mmg tak sggup.Aku ni,badan dah la kecik.No 16 tu besar.Mne la sesuai dgn aku kannn?#Bile la bdn aku nk meninggi ni?Hoho!Ibuuu!Akak tknk f4!

So pendaftaran nnt,no more Imtiaz bawah.Kteorg kne daftar kat Imtiaz Atas.Adik2,nnt jgn rindu akk2 eh?Haha.Seriuosly,kteorg akn rindu awk2 sume nih nnt.Percayalah.And,special for BIO HAZARDOUS,selamat menduduki alam baru.Alam 16.Hidup kat Imtiaz Atas mmg berlainan dgn Imtiaz Bawah.And sy TAKNAK kehidupan tu!Nak Imtiaz Bawah.Oh God,help me! #abaikan emotional aku.

DEAR 2012
Please be nice with me.And give me more happiness.Bring me joy.Bring me friend.Please give me a nice 2012.Oh God.I need to prove something to my parents.That I'm not an useless girl.Well 2012,you're NOT my honeymoon year.I'm not the 2011 Atiyah.But 2012 version.The new one..Janganlah hampakan aku.Ya Allah,Kau jadikanlah tahun ni tahun yg baik dr 2011.

DEAR 2011
Thank you for being my wonderful year.You're much better than I ever expected.You're the best year I ever had.2012,hear that?Maybe you can learn from 2011.I'll miss you.The momments.Ahh,full of great memories.I'll miss the teachers.huwaa!:'(.Cg!Tkmo!Nak thn ni lagi.I'll miss all of you!2011,you should give some tips to 2012 maybe?Thank you for bringing me the happiness.But all I want is a great another year.

I know my English broken badlyy.Nanti aku blaja btol2;)Antara post2 terakhir kat rumah sebelum melangkah ke Imtiaz Atas.BAkal merindui kenangan kat Menengah Bawah.Well,nampak mcm kne mengucapkan selamat tggl dekat enengah Bawah.I'll see you soon Menengah Bawah.

Thing's end,but the memories last forever.O Atiyah,Please be a new me and better person.