| Follow || Dashboard |
It's Hakim's Daughter ;D


Hello World! Im ATIYAH and Im not a good writer. ENJOY! (Y)

► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Welcome December :D
01 December 2011 | 9:28 PM | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum people!Aku kembali lagi.So,welcome December.I glad you came this year :).The last month of the year.Yeay!Aku makin tua.Tahun depan da 16.Banyak subjek baru.And about this month,seriously aku berdebar2.Ok.22 nie Insyaallah akan kluar result PMR kteorg.Bukan aku je yg ade perasaan camni,bahkan sume remaja yang berusia 15 tahun pun rase ape yg aku rase sekarang nie.
So,ape yg aku suke pasal bulan ni?

  • Birthday aku ade dalam bulan ni x)
  • Banyak reunion :D
  • Boleh pergi jalan2.
  • Banyak shopping :)
Tu ape yang aku suke pasal bulan nie.Tapi satu jea yg aku tak suke pasal bulan nie is
 RESULT PMR KELUAR =.=

So aku minta jasa baik korang sume,doakanlah aku and sume remaja yang berusia 15 tahun biar dapat result yang sesuai dengan usaha kiteorg.Tapi,kite kene redha je la kan dgn keputusan tu :)
doakan aku :)