| Follow || Dashboard |
It's Hakim's Daughter ;D


Hello World! Im ATIYAH and Im not a good writer. ENJOY! (Y)

► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
1st Giveaway By Myrah and Teyha !
04 January 2012 | 9:36 PM | 1 Sweet Cupcake
Assalamualaikum and bonjour earthlings!Haha.Rajin kan aku harinie?Hari ni je dekat 3 post aku buat.Rajin tak rajin tak?Haha.Kalau macam ni tiap2 hari boleh buat karangan.Hee:).So malam ni,aku bogwalking mcm biase,then aku terjumpe lah GA ni.Nampak mcm best.Aku nak try join la memandangkan aku tk pernah join ape2 sebelum ni.Belum cube belum tahu kan?Korang nak try?Haa.Meh nak kasitahu.

 click bende kat atas ni for more information.So antara syarat2 nak masuk giveaway ni is

-nyatakan dekat entry tuh azam 2012 korang.
Haha,so kene cite pasal azam 2012 aku.Okay,so my azam[s] for this year is

  • Menjadi ank ibuabu yg baik.
  • Nak jadi kakak contoh kat adik2 aku.
  • Nak jadi top student!Jyeah!
  • Masyi 30 juz.
  • Menyukai subjek MATEMATIK dgn lebih mendalam.
  • Jatuh hati akan subjek Bio.
  • Single for a year.
  • Kurangkan makan,fb,tido.
  • Nak menabung dengan lebih bersemangat.
  • Tido and bangun awl.Hee :)
  •  tak mahu boros lagi .
Well,banyak kan azam aku?Haha.Tapi senang je sebenarnye sume azam aku nih.Aku je yg PEMALAS..So,korang doa2 lah biar azam aku tahun ni jadi kenyataan eh?Alhamdulillah,azam aku thn lepas,sume jadi.

So long,nak makan ni,lapar.sok aku post lagi eh:). LOVE YOU! (Y)