| Follow || Dashboard |
It's Hakim's Daughter ;D


Hello World! Im ATIYAH and Im not a good writer. ENJOY! (Y)

► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Kebuntuan idea nak menulis.
06 January 2012 | 2:13 PM | 0 Sweet Cupcake
Hello stalkers!Another boring day right?Huwaa!. Bile aku nak masuk sekolah ni?Lame gila aku tunggu.Dah lah duduk sensorang kat rumah.Kalau adik aku ade takpelah jugak kann?Mesti best bebudak yang kat sekolah tu kan?Huhu,jeles nim.Bile lah aku nak gy sekolah.Jadual aku kat rumah ni pon bukan best sgt.Kene jadi babysitter.Haha.Nasib baik bebudak tu comel.Nak tau,mesti lah nak kann?#abaikan kegedikan aku.

6:00 pg : Solat seperti biasa
7:00 pg : makan2,kemas rumah
9:00 pg : tgok tv.tu pun kalau ade citer best.
12:00 tgh : Ibu balik bwk budak2,makan
1:00 ptg : online sambil jaga budak2 tu,solat
5:00 ptg : main kat luar rumah
7:00 mlm : tgok 'Gemersik Kalbu',solat,makan
8:00 mlm : fokus kepada TV
10:00 mlm : online balik,solat
12 : 00 pg dan keatas : online sampai mengantuk.

See,gila bosan kan?At least kalau duduk kat sekolah takde la bosan tahap ni.Ade jugak kawan2 nak cakap2,gosip2 kann?Huwaa!I miss my school.Aku rindu kawan2 aku,cikgu2,makcik dewan makan,abg bangla wiring tu,makcik tukang sapu tu.Huwaa!Miss them.Cepat la.Nak sekolah.Rindu sekolah.

Aku pun tak tahu nak taip ape lagi.Just menaip untuk menghilangkan kebosanan yg melanda diri.Kbai :)

comel kann?Hee :)