| Follow || Dashboard |
It's Hakim's Daughter ;D


Hello World! Im ATIYAH and Im not a good writer. ENJOY! (Y)

► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Sambutan ;)
01 January 2012 | 4:30 AM | 0 Sweet Cupcake

Assalamualaikum and hello guys!Wahh!Finally,dah masuk pun 2012.Hepi tak hepi tak?Haha.So,amacam sambutan tahun baru korang?Bunga api?Konsert?Or something else?Seronok kann?So,selamat menyambut tahun baru untuk anda2 semua nih.

Now,aku nk story2 sket camne aku sambut thn baru aku.Nak tahu?Meh sini,dekat sikit.Kang tak dengar.hehe.So pada pagi 31 Disember,aku bagun la mcm biase.But this time,awal gila.Fuh,tak pernah aku bagun awal camtu time cuti.Bagon lewat time cuti normal lakan?Even sekolah dah nak buke.:P Tak tahan mate.Okay,so aku pergi dgn Icah,Abu,Mitin,Cikyah and Umi.Kiteorg pergi 6 org.

So,kiteorg pergi kat Masjid Wilayah.Alaa.Yang dekat KL tuh.Haa!Kat situ la.Seriously,on the way nak pergi sane,mulut aku asyik terngange.Lame gile aku tak jalan2 kat KL ni.Makin lain aku tgok.So,dekat masjid tu,kiteorg ade dgr ceramah Ust.Fuad.Act,IKIM yg anjur proram tu.Tapi aku sefamily tak join la.Dari pg,sampai ke tengahari duduk kat sini.

Then,kiteorg gy rumah Mama Aishah kat Shah Alam.Kenal?Korang mane kenal.Haha.So,kiteorang just rehat2kat sini.Sambil tunggu Midi sapa Shah alah.So,lps siap sume2 tuh,kiteorg gy Masjid Shah Alam.Yang besar2 tuh.Kenal kann?Haa!Kat situ la.Mayang maghrib ngn Isya' situ.Act,kat situ ade Sheikh Nuruddin wat zikir munajat.So lepas myg sume2 nih,kami bergerak menuju ke.......

kay sini.Haha.Kat Dataran Kemerdekaan Shah Alam.Tgok muke2 kat atas ni.Bestt kan?Haha.Memang bestt.Tak rugi aku bangun awal pagi tadi.Lebih kurang 80K orang mari sini.Berderu deran manusia.Well.tgok muke sape yang paling besar tuh.Memang la dapat sambutan ramai.Seriously,Aku asyik tergelak je time Ustaz Azhar ngn Zizan atas pentas.Diorg berduet berceramah tauu.Memang bestt ha.ANd,part yg paling best,time Ustaz Azhar main gitar.Hoho.Takku sangka.Nak dengar,kat sini.

And,aku mulakan tahun baru aku dengan Asma Al Husna dan takbir.Alhamdulillah.Semoga tahun ni jadi lebih baik dengan permuaan yang penuh berkat ni.Lastly,harap korang sume ni berjaya meaksanakan azam korang.Azam aku?Haha.Menyukai MATEMATIK dengan lebih lagi,maybe?Insyaallah.Aku akan berusaha yang terbaik.
p/s : sori tkde gmbar Ustaz.xcited nk jupe Ust. sapa dok igt nok amik gambo .And sori sbb post aku kali ni agak keterengganuan.Peace(Y)