| Follow || Dashboard |
It's Hakim's Daughter ;D


Hello World! Im ATIYAH and Im not a good writer. ENJOY! (Y)

► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Sekolah.O.o
04 January 2012 | 8:47 AM | 0 Sweet Cupcake
a
*pakwe aku!jgn amik*

Okay Assalamualaikum w.b.t and hi stalkers!Sehat semuanya?Haha.So aku agak ceria bersemangat hari ini.So seperti korang sume sedia maklum,pelajar2 yang hidupnya di asrama dah balik asrama.ni.Haha.Selamat bergembira di sekolah ye.Seriously,aku rindu adik aku,Icah:'(

So,macam biase,bukak facebook,tgok newsfeed,mcm2 status bebudak zaman sekarang nih.Ade yg tknk pergi sekolah,ade yg bersemangat gila mcm aku pun ade.So,terpulang la kat korang.Asalkan korang pergi sekolah ye ;)Act,tak thu ape yg nak dipostkan memandangkan idea sume dah abis.

And aku mmg excited gile2 nak pergi sekolah ni.Aku tak fhm la knape ade jugak yg tak suke pergi sekolah.Best la belajar.Act,sekolah lagi bagus dari korang kene kerja nk cari duit.Korang igt senang ke na kerje?Baik korg belajar,lagi best.Bersyukurlah ketika korang dekat bangku sekolah ni.Bile korang dah besar2 nnt,dah kerje,tk boleh nk undur mase lagi dah,kannn?

kang dah kene blebel.Dah Atiyah,stop!


_________________________________________________________________________________________________________

Okay,chapter about me self.Haha!Aku tak percaye yg aku ni da 16.Hoho.Sekejap je mase berlalu.Tue dah aku ni.Tapi badan je mcm budak darjah 6. tssk__tssk. Sedih dgn keadaan ni.Tapi hidup kene diteruskan kann?Atiyah,be strong la.Face the challenges.#motivasi pepagi ni.

Ibu:Akak,bungkus la.Budak ni tak abis makan.
Makcik:Ok.Anak awak ke ni?
Ibu:A'ah.anak sy
Aku:Sengih2 :]
Makcik:darjah berape ni?
Ibu:Tingakatan 4 dah kak.
Makcik:Y ko?Alahai kociknyo bdn.Igt darjah 6 td
#Betape keciknya diriku ini.Kbai.