| Follow || Dashboard |
It's Hakim's Daughter ;D


Hello World! Im ATIYAH and Im not a good writer. ENJOY! (Y)

► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
My Superhero adik :)
05 February 2012 | 1:24 AM | 0 Sweet Cupcake
Okay Assalamualaikum.Sehat sume?Hoho.Baguss:) Takyah nak menyusahkan makbapak nak beli ubat.Hee.So amacam sekolah?Ramai kawan?To adik2 f1,korg mesti excited gila kan?Haha.Same mcm aku mase kecik2 dulu .*mengimbau kenangan*

So,disebabkan kebosanan yang teramat dan kemalasan untuk membuat homework yang menggunung,jadi aku pun mengambil keputusan untuk mengepost pasal sorg lagi adik yg aku syg.*skema bhaii*.So,sebelum ni aku ade la post pasal adik aku.Kalau korg tak bace,klik sini.Yang tu Icah.Then,sorg lagi adik aku,yang ni.Tu Mikail.

So harinie aku nak story sikit pasal adik aku bongsu ni.He is Syed Ahmad Jibril.We call him Adik or Jibril.Tapi lebih mengedikkan lagi Baby.Haha.So die ni memang yang paling manje gedik mengade dalam family kami.But,sayang tu tak pernah pudar.Hee :)


See?Memang gedik kan?*Hehe.Sorry dik,terngumpat :)* Tapi die lah yang paling ibu abu sayang.Hmm,pelik jugak :/ SO,die sekarang standard 3.Mude lagi kot. Sekolah same dengan Mikail,SKTTJNS. Memang pandai dalam pelajaran.Ikot akak die yang sulung KOT.Hehe.Budak bising.You make my ears bleed everytime you open your mouth,you know adik?Haha.Gile kuat menyibuk hal orang.

Haha,tapi walau byk mne pun kejahatan die yang aku list,die tetap my superduper adik.Aku takkan jumpe dah adik yang baik cam die ni.Memang payah nak dapat.Oh,teringat.Dia ade satu penyakit.Takut makan ROTI.Haha.Roti adalah hantu baginya.Memang pelik perangai adik aku.Mak aku pun tak boleh nak tafsir.

Okay adik,akak rse sampai sini je lah.Lagi banyak akak menaip,lagi banyak akak melalut pasal awak.Thanks for reading guys.See you later.