| Follow || Dashboard |
It's Hakim's Daughter ;D


Hello World! Im ATIYAH and Im not a good writer. ENJOY! (Y)

► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
=.=
14 March 2012 | 2:14 AM | 1 Sweet Cupcake
 

Hello hello hello and Assalamualaikum guys.How's life?Best holiday?Mesti ramai yang melancong luar negara planet bagai kenn?Well,hope you all enjoy yours holiday.And,me enjoying the holiday with the HOMEWORKS!Note that.Aku jeles dengan sekolah yang dah settle exam.At least boleh enjoy sikit cuti ni.And bla.bla.bla.Aku jeles bhai.


Okay,so cuti ni aku asyik makan tido tengok tv online makan tido tengok tv online.*boleh gemok kau ni tyah*And so on.Dan kehidupan yang amat boring.Malas memikirkan homeworks yang setinggi gunung Everest tu.Lepas cuti ni pon exam jugak,mcm cg nak kutip homeworks tu.Lol.Kk,t aku siapkan.

So,cuti ni telah membuatkan kefanatikkan aku kepada ONE DIRECTION semakin membuak buak dan mendalam dan sebagainya.Kenal kenal?Kuno sgt lah kalau korang tak kenal :p

 

 

Disebabkan ramai mnt Zayn,aku mnt LIAM.

 


And lastly,aku ngntok.Kbai.

 
*gambar blur*