| Follow || Dashboard |
It's Hakim's Daughter ;D


Hello World! Im ATIYAH and Im not a good writer. ENJOY! (Y)

► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Err T A H N I A H?
15 April 2012 | 8:19 AM | 0 Sweet Cupcake

Well hello guys. Lame aku tak tekan keypad ni. Hehe. Macam korg igt sgt kat aku :p So hari ni di Imtiaz Dungun ade kem jawab paper. And aku tak join. Haha. Bukan aku sorg je. Ramai lagi makhluk f4 yg tak join. And semalam,bekas cg aku,Cg Wan Juzaili Syakirin dah bergelar suami. Tahniah cg. Semoga kekal ke cucu cicit. Aminn. Tapi sygnya aku tak pergi pun. Yang perginya abang2 lepasan spm zaman dulu. Tapi yang pasti,cg amatlah kacak time ni. Hehe.

curi lm fb seorg abg :)

Tgok. Sweet kann? Haha. Cg pun makin smart dah sekarang. Biarpun dia tak sempat nak ajar aku,tapi dia pernah jadi waren time f1,masuk kelas aku jap ajar Maths. Tu je kenangan aku dengan cg. :(

Ah hampir terlupa,to senior lepasan SPM 2011.TAHNIAH atas kejayyan anda! Anda telah menaikkan nama sekolah sama seperti PMR. Muehehe. Ramai woo sekolah aku dapat straight. 22 org. Sorg straight A plus. Siap masuk tv lagi wu! Dah dapat pelajar Terengganu terbaik. Kak Fiqah. Tahniah kak! Hebat jugak sekolah aku ni. Tahniah jugak yang dapat 10,9,8,7,6,5,4,3,2 A. Limit sekolah aku sampai dua A je. Hebat gilaaa. And abg aku sorg,tahniah. Dapat 9A pun hebat apa. Aku jeles dengan kau ni.  

And the third tahniah untuk peserta2 massmat akhir 2012. Tahniahh! Even korg tak dapat first place,nevermind,tahun depan boleh cuba lagi. Tahun depan aku masuk,sure menang. Hehe. Oh,and tahniah buat f4 yang baru dapat result. Korg memang dah pandai sejak kecik lagi ke ape ha? Aku dapat A- je , korang dah A+ bagai. Anyway tahniah lagi sekali. Anda memang terbaik. Aku harap budakbudak ni jugaklah yang boleh naikkan nama sekolah aku lagi.

And for me,tahniah sebab berjaya ponteng sekolah sekali lagi and tahniah sebab telah melayan blog hari ni. Aku rase dah banyak tahniah aku dalam post kali ni. Well,so long. Byee! :D