| Follow || Dashboard |
It's Hakim's Daughter ;D


Hello World! Im ATIYAH and Im not a good writer. ENJOY! (Y)

► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
HOHO c:
05 August 2012 | 2:31 AM | 0 Sweet Cupcake
Woot woot!Heyya guys.Waa sakit hidung aku ni ha.Al maklumla lame aku tak post.Kesian blog aku ni ha.Ada tuan macam tak ada tuan.Ah abaikan,so bersempena Ramadhan ni,aku nak mengucapkan selamat berpuasa kepada semua muslimin dan muslimat.Eh dah lambat eh,alah biarlah.

Pejam celik pejam celik dah separuh Ramadhan dah sekarang.Bagi mereka yang kuat imannya,sudah pasti mereka bersedih akan ketiadaan Ramadhan dan bagi mereka yang sebaliknya,sememangnya mereka mengharapkan kemunculan Syawal.Eh ape ke skemanya post aku kali ni? *weirdo :/

And finally,we reached August.Sedar tak sedar tak lama dah aku nak tinggalkan sekolah.And tak lama dah aku nak SPM.Woi spm woi.Cuak aku.Nanti lepas raya,abang-2 kakak-2 f5 nak trial.Diorang nak trial aku yang cuak.Wadehelisit? By the way exam aku memang tak best.Aku tak fahamla kenapa kerajaan nak seksa otak aku sampai macamtu sekali.Bagi soalan senang sudahla.By the way tahniah aku ucapkan kat budak yang dapat ranking atas.Memang gua tabik spring la sama lu orang.

I think it's not late yet.Well welcome August.Please be nice to me c: And for sure I'm not glad that you are here.You make me older and more matured and more responsibility and more and many more.Oh God i dont wanna this year end yet.

And special for Qistinna,i do miss you.Eh we do misslove you.Bila nak datang Malaysia woi?Amboi mentang-2 tinggal kat sana tak ingat dah kitaorang en?Takpe nanti saya gy jenjalan kat sana kita hang eh?Haha.I think it's enough here.I wanna make a date with my bed.Byee.

p/s:I got my old friend back.Missyou atok!